Громадське обговорення освітніх програм факультету агротехнологій та природокористування Сумського НАУ (з 15 лютого по 30 березня 2022 року)

Стратегія реформування вищої освіти передбачає створення системи моніторингу та постійного поліпшення якості вищої освіти, що відповідає рекомендаціям і стандартам Європейського простору вищої освіти, враховує кращі світові практики та виступає головною технологією досягнення відповідності освітньої системи вимогам і потребам суспільства. Ключовим завданням такої реформи є залучення зовнішніх та внутрішніх стейкхолдерів до розроблення освітніх програм.

Стейкхолдерами у підготовці кваліфікованих фахівців певної спеціальності є фізичні та/або юридичні особи, що зацікавлені у розвитку системи освіти, мережі або окремих закладів професійної освіти та можуть впливати на систему або зазнають її впливу. Участь стейкхолдерів дозволяє закладу вищої освіти виявити контекст, в якому він функціонує, та визначити вимоги, дотримання яких для певної конкретної освітньої програми становитиме «якість освіти».

Стратегія реформування вищої освіти передбачає створення системи моніторингу та постійного поліпшення якості вищої освіти, що відповідає рекомендаціям і стандартам Європейського простору вищої освіти, враховує кращі світові практики та виступає головною технологією досягнення відповідності освітньої системи вимогам і потребам суспільства. Ключовим завданням такої реформи є залучення зовнішніх та внутрішніх стейкхолдерів до розроблення освітніх програм.

Стейкхолдерами у підготовці кваліфікованих фахівців певної спеціальності є фізичні та/або юридичні особи, що зацікавлені у розвитку системи освіти, мережі або окремих закладів професійної освіти та можуть впливати на систему або зазнають її впливу. Участь стейкхолдерів дозволяє закладу вищої освіти виявити контекст, в якому він функціонує, та визначити вимоги, дотримання яких для певної конкретної освітньої програми становитиме «якість освіти».

Своєю думкою Ви можете позитивно вплинути на якість викладання в Сумському національному аграрному університеті. Думка кожного з Вас важлива для майбутнього університету. Шляхом участі в обговоренні освітніх програм факультету агротехнологій та природокористування, Ви маєте реальну можливість підвищити якість освіти, запропонувати бажані зміни та виразити власні враження від освітніх програм під час їх обговорення – персонально, надіслати рекомендації на електронну пошту факультету (agro@snau.edu.ua), поштову адресу Сумського НАУ (40021, м. Суми, вул. Г. Кондратьєва, 160) або заповнити анкету на сторінці Освітньої програми (Бакалаврські програми https://agro.snau.edu.ua/studentu/bakalarvski-programi/, магістерські – https://agro.snau.edu.ua/studentu/magisterski-programi/, доктор філософії – https://agro.snau.edu.ua/aspirantura/) .

Система обговорення освітніх програм є відкритою, а свобода висловлювання і конструктивна критика належать до пріоритетів розвитку нашого університету, спеціальностей, відтак кожна думка є важливою і буде почутою.

З чинними освітніми програмами (проєктами освітніх програм) можна ознайомитися на сайті факультету агротехнологій та природокористування https://agro.snau.edu.ua/.

 

ДЛЯ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ :

https://agro.snau.edu.ua/studentu/bakalarvskiprogrami/

 

ДЛЯ ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ:

https://agro.snau.edu.ua/studentu/magisterski-programi/

 

ДЛЯ ТРЕТЬОГО (ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ:

https://agro.snau.edu.ua/aspirantura/

 

Нагадуємо, що під час перегляду освітніх програм має бути враховано затверджений і введений в дію наказом Міністерства освіти і науки України стандарт вищої освіти спеціальності.

 

Для очної участі в обговоренні освітніх програм необхідно надіслати заявку на електронну адресу факультету https://agro.snau.edu.ua/. Обов’язково зазначити контакти для зворотного зв’язку.

 

Додаткова інформація щодо проведення зустрічі, з урахуванням карантинних обмежень, буде направлена зареєстрованим учасникам персонально.