Одним із традиційних принципів навчання є принцип науковості, який полягає в доборі матеріалу, який відповідає певній галузі знань. Навчання через науку підтримує  взаємозв’язок навчального процесу із сучасними науковими здобутками. Сутність принципу полягає в тому, що засвоювані студентами знання викладаються в інтерпретації сучасної науки, на підставі перевірених наукових даних, розкривають причинно-наслідкові зв’язки явищ, процесів, подій, новітніх досягнень, зв’язок з іншими галузями знань.

В процесі вивчення ОК «Агроекологія», теми «Агроекологічний моніторинг, аудит і контроль»  та теми «Харчові речовини, їх вміст та якість у продуктах харчування» в ОК «Екологія людини» студенти спеціальності  екологія  користуються сучасними діагностичними приладами, представленими у матеріально-технічній базі кафедри екології і факультету агротехнологій та природокористування.  До їхнього числа, зокрема, належить інфрачервоний аналізатор якості зерна  SupNIR-2700     для визначення вмісту білкових речовин в зернових та круп’яних культурах.