Одним із традиційних принципів навчання є принцип науковості, який полягає в доборі матеріалу, який відповідає певній галузі знань. Навчання через науку підтримує взаємозв’язок навчального процесу із сучасними науковими здобутками. Сутність принципу полягає в тому, що засвоювані студентами знання викладаються в інтерпретації сучасної науки, на підставі перевірених наукових даних, розкривають причинно-наслідкові зв’язки явищ, процесів, подій, новітніх досягнень, зв’язок з іншими галузями знань.
В процесі вивчення ОК «Агроекологія», теми «Агроекологічний моніторинг, аудит і контроль» та теми «Харчові речовини, їх вміст та якість у продуктах харчування» в ОК «Екологія людини» студенти спеціальності екологія користуються сучасними діагностичними приладами, представленими у матеріально-технічній базі кафедри екології і факультету агротехнологій та природокористування. До їхнього числа, зокрема, належить інфрачервоний аналізатор якості зерна SupNIR-2700 для визначення вмісту білкових речовин в зернових та круп’яних культурах.