З 21 по 25 лютого студентка 2 курсу спеціальності 101 «Екологія» Вероніка Шкарупа, аспірантка спеціальності 101 «Екологія» Наталія Ярошенко та викладачі кафедри екології та ботаніки (проф. Вікторія Скляр та Юрій Скляр) взяли участь у зимовій сесії Міжнародної «Карпатської школи-2024». Вона відбулась під егідою Національного екологічного центру України (НЕЦУ), Секретаріату Карпатської Конвенції в рамках Карпатської експертної мережі «Освіта для сталого розвитку» та проєкту «Освіта для сталого розвитку: передача досвіду країн V4 для відновлення України», що фінансується Міжнародним Вишеградським фондом.
Метою проведення школи визначено впровадження наукового підходу у підготовку молоді для повоєнної відбудови та інтеграції України до Європейського Союзу, а також координація міждисциплінарних досліджень, спрямованих на сталий розвиток Карпатського регіону. Заходи «Карпатської школи – 2024» направлені на зміцнення мережі закладів освіти, підтримку мобільності студентів, впровадження неформальної освіти серед шкільної молоді, студентів і аспірантів.
Зимова сесія Міжнародної «Карпатської школи – 2024» працювала за наступними тематичні напрями:
Секція 1. Аналіз досвіду європейських країн для відновлення України
Секція 2. Оцінка впливу російської агресії на довкілля України
Секція 3. Стале управління природними ресурсами гірських екосистем Карпат
Секція 4. Сталий туризм в Карпатському регіоні: виклики, досвід, перспективи
Секція 5. Освіта для сталого розвитку: сучасні виклики та перспективи для України
На «Карпатській школі-2024» була представлена доповідь проф. В.Г. Скляр, присвячена аналізу впливу воєнних дій на довкілля Сумської області, а у рамках постерної сесії – доповіді Вероніки Шкарупи та Наталії Ярошенко.
Участь здобувачів вищої освіти (Шкарупи В. та Ярошенко Н.) у постерній сесії була відзначена подяками.