Сьогодні рідко навчальні заняття відбуваються без сучасних засобів унаочнення, при чому як з боку викладача, так і з боку студентів. Уміння використовувати програми обробки фото та відеоматеріалів робить їхні мініпроєкти у підготовці до практичних занять нетривіальними, додає їм необхідної візуальної та аудіальної атмосфери, що вельми важливо в умовах організації дистанційної форми навчання. Подібний креатив на заняттях з регіонознавства демонструє студентка групи ТУР 2001-1 Катерина Зякун, яка до доповіді про садибу Линтварьових і “палаццо” Харитоненко у Сумах зробила за допомогою додатку InShot невеликі роліки, що не лише унаочнили її розповідь, але й дозволили порівняти стан пам’яток у минулому, якими вони були за життя їхніх власників, так і в наш час. Нажаль, таке порівняння вийшло не на користь сучасності, що промовисто засвідчує проблему необхідності збереження та реставрації об’єктів історико-архітектурної спадщини. До речі, від цього залежить і питання туристичної привабливості колишньої столиці “цукрового королівства”, а також робочих місць у туристичній галузі міста