Роботодавці майбутніх фахівців в галузі туризму очікують від кандидатів як «твердих» так і «м’яких» навичок. Перші (hard skills) передбачають професійні та технічні вміння, які легко піддаються спостереженню, вимірюванню і наочній демонстрації. До других (soft skills) належать такі, прояв яких складно відстежити та перевірити. Це переважно комунікативні та управлінські вміння, наприклад, встановлення відносин, робота в команді, слухання і розуміння співрозмовника, проведення переговорів, навички переконання, ораторське мистецтво, підготовка і проведення презентацій, ведення дискусій, вирішення проблем тощо.
Наприклад, найбільш затребувані soft skills, за результатами досліджень агентства США з міжнародного розвитку USAID (Альянс програми сприяння завнішньому розвитку) є: навички комунікації, інтеграції та презентації.
Як приклад групової роботи та здатності студентів першого курсу спеціальності «ТУРИЗМ» до самоорганізації під час вивчення дисципліни «БІОГЕОГРАФІЯ», можна привести підготовку ними доповідей у вигляді презентацій із застосуванням он-лайн платформ (Canva) та класичних додатків (PowerPoint). Зокрема, під час вивчення теми: «Природні зони світу» студенти не обмежились стандартною розповіддю, а підготували доповідь із використанням в 3D панорам Антарктичної наукової станції «Академік Вернадський», доступних в онлайн-режимі.