Вільний вибір студента – відкрита можливість для формування індивідуальної освітньої траєкторії. Водночас така практика викликає зацікавлення в усіх учасників освітнього процесу, адже студенти мають можливість поглибити HardSkills («тверді навички», що допомагають освоїти певну професію ґрунтовніше), а викладачі – працювати з мотивованою аудиторією. Уже сама процедура вільного вибору дисциплін сприяє розвитку SoftSkills («гнучких навичок»), як-от: міжособистісного спілкування, управління часом, вміння переконувати, креативності, роботи в команді та ін.
Оновлення освітніх програм з вільним вибором дисциплін уможливлює якісні зміни внутрішнього середовища закладу вищої освіти, посилює його конкурентоспроможність на ринку освітніх послуг.
Академічна свобода – це вагомий аргумент для молодого покоління!
Сумський національний аграрний університет є навчальним закладом, в якому дбають про максимально комфортний навчальний процес для своїх студентів і постійно вдосконалює його. І так вже заведено, що лютий місяць – це період, коли здобувачів вищої освіти можуть формувати свою індивідуальну освітню територію.
Найважче зорієнтуватися на вільних просторах вибіркових компонентів студентам перших курсів. Тому, гаранти освітніх програм «Лісове господарство» (завідувач кафедри садово-паркового та лісового господарства, професор Тетяна Мельник), «Садово-паркове господарство» (професор Андрій Мельник) та куратор першого курсу доцент кафедри садово-паркового та лісового господарства Євгенія Кременецька, разом з представником відділу забезпечення якості освіти СНАУ Анною Бобошко організували он-лайн міні-брифінг «ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ТРАЄКТОРІЇ У ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІН ВИБІРКОВОГО БЛОКУ ЗАГАЛЬНОУНІВЕРСИТЕТСЬКОГО РІВНЯ» для студентів груп ЛІС 2101-1 та СПГ 2101-1.
Здобувачі мали змогу не лише послухати інформацію щодо викликів університетської освітити, можливостей вибору дисциплін, а й одразу спробувати на платформі Moodle зареєструватися на уподобаний курс.